Bridge k.2.2.14 - ethernet - bezdrat

Pavel stancik na iweb.cz
Čtvrtek Listopad 30 13:03:17 CET 2000

Nechapu, prosim o vysvetleni, myslel jsem, ze to probiha takto:
Pocitac vne  posle ARP dotaz na adresu 192.168.1.100 (ten obsahuje MAC
odesilatele a MAC prijemce plnou FF:FF:FF:FF:FF:FF)
bridge to prijme na rozhrani a posle na sbernici Operacnimu Systemu, ten to
posle na druhe rozhrani a pryc. Pocitac 192.168.1.100 s  MAC adresou svou
MAC doplni do ARP dotazu, modifikuje a posle zpet.
Nepisete mi tady nahodou o uplne jine fci? Syhphony Biridging podporuji,
Wavelany mozna ne. Ale nene tento bridging to, ze Stanice A se zepta Stanice
B, jestli nahodou nema signal od stanice C protoze A od C signel nema, tak
komunikuji pres B bez toho aby se do komunikace zapojil operacni system?

Pavel Stancik

Borek Lupoměský píše ve zprávě .