Linux - pada

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 1 10:01:14 CEST 2000

On 30 Sep 2000 11:09:27 +0200, Michal Vadila wrote:

: Na hardware podozrenie nemam, nikdy pred tym sa mi to nestavalo, pod win
: mi netuhne pocitac, v pripade ak nepracujem s CDR tak sa mi to nestava ani
: v linuxe.

To ale na hardware vcelku ukazuje. S diskami na UDMA/66 radici
HPT 366 to napr. bolo myslim bezne.

Napiste sem Vasu hw konfiguraciu, najma pokial ide o IDE
radic (resp. cipset zakladnej dosky) a vsetky pripojene
zariadenia. Mate masinu pretaktovanu? Ak ano, tak
pretaktovanie zruste, IDE nan velmi casto reaguje
ako prve. Mate zapnuty DMA rezim? Ak ano, skuste
to bez neho.

Zdravi
--
				Stano