Linux - pada

Michal Vadila michal na penguin.cz
Neděle Říjen 1 18:05:07 CEST 2000

> : Na hardware podozrenie nemam, nikdy pred tym sa mi to nestavalo, pod win
> : mi netuhne pocitac, v pripade ak nepracujem s CDR tak sa mi to nestava ani
> : v linuxe.
>
> To ale na hardware vcelku ukazuje. S diskami na UDMA/66 radici
> HPT 366 to napr. bolo myslim bezne.

> Napiste sem Vasu hw konfiguraciu, najma pokial ide o IDE
> radic (resp. cipset zakladnej dosky) a vsetky pripojene
> zariadenia. Mate masinu pretaktovanu? Ak ano, tak
> pretaktovanie zruste, IDE nan velmi casto reaguje

VIA MVP3 v4, AMD k6-2 400MHz (nepretaktovana),
WD caviar 10GB (UDMA33) doska takisto podporuje iba UDMA33
CD HP CDWritwer+ 8200 je na samostatnom kabli (/dev/hdc)
Inak na doske mam SB128, Riva TNT, ISA modem 33.600

Tuto istu zostavu som pouzival cca 1/2 roka bez akehokolvek problemu
(aj s vypalovackou HP alebo Sony).

> ako prve. Mate zapnuty DMA rezim? Ak ano, skuste
> to bez neho.

mam, nema to vplyv - pada to na prvy pokus aj ked je vypnuty :-(

Michal

--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz