Linux & HOMEBANKING

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Říjen 1 14:39:41 CEST 2000

Karel Berkovec wrote:

>          Zdravim,
>   prave jsem se zajimal o HOMEBANKING u IPB (CSOB). Bohuzel jsem zjistil,
>   ze tato sluzba je vazana na Windows. (Plan dalsiho rozvoje neni znam.)
>   Ani u dalsich bank jsem nepochodil. Zajimalo by me, zda ma nekdo z Vas
>   lepsi zkusenosti a sve konto spravuje z Linuxu (BSD).

Tady je mozno vyuzit pod Linuxem pouze moznosti kontrolovat stav sveho uctu,
zobrazovat jeho historii a podobne. K tomu je totiz potreba pouze prohlizec
(Netscape),
ktery podporuje https. Staci importovat prislusny certifikat do Linuxoveho
prohlizece.
Co se tyce obsluzneho programu, nevim. Kdyz neco takoveho potrebuju rebootnu
do woken (malo toho vyuzivam). Mozna by stalo za to, vyzkouset wine.
Mozna to zkusim ... ;-) Pokud nechcete davat platebni prikazy, tak ten progam
potrebujete jen na vygenerovani pristupovych certifikatu. Pokud je chcete
zadavat,
asi se bez nej neobejdete.

                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky