Linux & HOMEBANKING

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Říjen 1 21:17:56 CEST 2000

On Sun, 1 Oct 2000, Miroslav Lednicky wrote:

> do woken (malo toho vyuzivam). Mozna by stalo za to, vyzkouset wine.
> Mozna to zkusim ... ;-) Pokud nechcete davat platebni prikazy, tak ten progam

Ne to nedelejte. Ten program v okamziku kdy podepisuje adresuje pamet nad
2GB (buh vi proc) za coz je v wine zabit. To v mem pripade vedlo k
zneplatneni certifikatu a protoze jsem nemel zalohu az tak moc certstvou,
tak mi to nevzalo ani zpetne nakopirovane zalozni. Buh vi proc, nemel jsem
cas to nejak moc hluboce zkoumat a ani se mi do toho nechtelo.

Prijde mi ale, ze jejich sifrovani ma neco spolecneho s gpg a tak slabe
doufam, ze treba t jednou na linuxu pobezi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.