Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Neděle Říjen 1 17:51:11 CEST 2000

On 1 Oct 2000, Stanislav Meduna wrote:

> On 30 Sep 2000 14:13:05 +0200, Zdenek Mazanec wrote:
>
> : Cili pokud je to zalezitost autodetekce, tak je
> : to jednoznacne krok smerem k manyrum jedne soudivsi se firmy :-((((
> : Mimochodem jsem sam, kdo ma pocit, ze RH kraci timto smerem?
>
> Nie ste sam a nejde len o toto. Nasledovne som posielal do slovenskeho
> lokalizacneho mailing listu, sem myslim este nie:
[...]

Na NDA se muzete divat i z jineho pohledu: nechteji (a urcite zatim
nejsou) firmou, ktera pri kazde prilezitosti slibuje, co budeme mit zitra
(bez zajmu o soucasne problemy). Ja jsem to podepsal a chapu to jako
ochranu firmy, ktera pracuje v pravnim prostredi USA (resp. celeho sveta).

NDA se nevztahuje prakticky na nic, protoze ani clenove Beta tymu nevi,
kdy vyjde dalsi verze. Dozvedi se jen datum uzaverky prekladu, z ktereho
lze usoudit na datum release jen velmi priblizne. NDA je aplikovana jen na
beta CD a vyhlasene terminy uzaverek. Pochybuju, ze budou nekomu delat
problemy (pokud nebude ten dotycny svine) - spis potrebuji solidni ramec
pro audity (investor nevleze do firmy jen tak).

RH zmenili taktiku vuci i18n - v podstate jde o to, aby sloucili vyvojove
tymy do jednoho, coz je vice nez pochopitelne. Aby se to stalo co
nejdrive, je potreba ucinit razna a nepopularni opatreni (jinak se nic
nestane a dal v tom bude bordel).

Ocekavat, ze v dobe, kdy ve firme nikdo poradne nespi (protoze problemu je
vice, nez je zdravo), bude nekdo odpovidat na okrajove zalezitosti (musime
se o sve problemy postarat sami, oni je za nas resit nebudou), je vice nez
idealisticke :-)

--
                        Milan Kerslager