Linux & HOMEBANKING

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Říjen 1 22:02:19 CEST 2000

Dan Ohnesorg wrote:

> Ne to nedelejte. Ten program v okamziku kdy podepisuje adresuje pamet nad
> 2GB (buh vi proc) za coz je v wine zabit. To v mem pripade vedlo k
> zneplatneni certifikatu a protoze jsem nemel zalohu az tak moc certstvou,
> tak mi to nevzalo ani zpetne nakopirovane zalozni. Buh vi proc, nemel jsem
> cas to nejak moc hluboce zkoumat a ani se mi do toho nechtelo.

No, to je dulezite info! Uz jsem se na to chystal. ;-) Diky!

> Prijde mi ale, ze jejich sifrovani ma neco spolecneho s gpg a tak slabe
> doufam, ze treba t jednou na linuxu pobezi.

Asi by muselo projevit zajem vice uzivatelu. Myslim, ze to maji docela
hezky udelane, takze by to stalo za pokus.

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky