Linux - pada

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Říjen 2 06:22:54 CEST 2000

Tak desku s timto chipsetem mam taky kupodivu i stejny procesor.
A mam dojem ze drivery pri IDE nechodi dobre s timto chipsetem asi od verze . 14 -15.
U mne napriklad musim mit v ZIPce (IDE) medium jinak se mi zacykli natahovani
jadra a "rve" ztraceno preruseni.
Hlavne nepozivejte patch na A.H. na disky. Po jeho pouziti se zacali na disku
objevovat chyby ztracely se cele adresare atd to vse na jadru 2.2.16.

Dan