Instalace RH7.0 pada

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Říjen 2 15:54:58 CEST 2000

Ahoj,

stahl jsem si z ftp.fi.muni.cz dve CD s instalaci noveho RedHat 7.0.
Kdyz si spustim expert mod instalace z CD a vyberu si rucne balicky (tj. pouziji moznost pridavat nebo ubirat pri jednotlive rpm), tak mi instalator za formatovanim disku a swap space spadne na nejake silene hlasce, ktere vubec nerozumim (a bohuzel ji nemam ani ulozenou).
Ale kdyz si balicky rucne nevyberu (tj. provedu pouze vyber celych _oblasti_), tak instalace probehne v poradku.

Pouzivam grafickou instalaci.

Setkal se s tim nekdo? Nevite co s tim?

--
Vlastislav Dohnal, xdohnal na fi.muni.cz
Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz