Instalace RH7.0 pada

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pondělí Říjen 2 16:29:15 CEST 2000

> Ahoj,
>
> stahl jsem si z ftp.fi.muni.cz dve CD s instalaci noveho RedHat 7.0.
> Kdyz si spustim expert mod instalace z CD a vyberu si rucne balicky (tj.
pouziji moznost pridavat nebo ubirat pri jednotlive rpm), tak mi instalator
za formatovanim disku a swap space spadne na nejake silene hlasce, ktere
vubec nerozumim (a bohuzel ji nemam ani ulozenou).
> Ale kdyz si balicky rucne nevyberu (tj. provedu pouze vyber celych
_oblasti_), tak instalace probehne v poradku.

> Pouzivam grafickou instalaci.
>
> Setkal se s tim nekdo? Nevite co s tim?

Ja jsem se v sobotu snazil doma nainstalovat RH7 pres FTP z brachovo w95.
fdisk mi nabizel disk, ktery nemam (2 partisny s BSD, jedna neznama, jednou
swap a jeste fatka). Pritom jsem na tom mel W2k, ext, a fatku. Kdyz jsem
pouzil Druida, jako se mi povedlo disk potrebne upravit, ale po odklepani
podpory stinovych hesel, MD5, ... to hodilo interni chybu v anaconde.
Po par hodinkach jsem si disk rozdelil fdiskem z RH6.2 a instalace se
zdarila.
Dalsi prekvapeni me cekalo pri konfiguraci Xu. Po asi Xconfigu jsem mel mysi
kurzor skoro pres celou obrazovku. Jeste ze jso konfiguraky textove.

Takze celkove je mi ze sedmicky ne uplne dobre; kdybych s Linuxem zacinal a
chtel si ho dat domu ke svym windows, urcite bych ho uz po takovem prijemnem
dnu nechtel nikdy videt.

Radek