smb+smbprint

Petr Slansky slansky na usa.net
Pondělí Říjen 2 21:31:33 CEST 2000

> Toto som celkom nepochopil. Vy chcete posielat s nejakej stanice subor na
> tlacenie najprv na Linux a ten to bude potom zase posielat na Windows
> stanicu? Pretoze ak je ta tlaciaren pripojena ku Linuxu tak sa smbprint
> nepouziva, tam sa pouzije normalna fronta na tlac.

Tiskarna je skutecne pripojena k pocitaci s W98... V lokalni siti je nekolik
pocitacu a nekolik tiskaren. Tiskarny jsou pripojeny k pocitacum s W98,
ktere je sdileji. Tiskarny jsou rovnomerne "distribuovany" po budove. Chtel
jsem mit centralni zpravu tisku. Zatim to funguje bez serveru. Skutecne chci
posilat tiskovou ulohu nejprve na Linux, pak jeste jednou na clienta. Pokud
klient bezi, vse je ok.... Mate nejaky lepsi navrh, jak to resit? Na reseni
se serverem se mi libi, ze lze tisknout, i kdyz klient zrovna nebezi (to mi
ale prave nefunguje...)

Dik,
Petr