smb+smbprint

Pondělí Říjen 2 20:33:53 CEST 2000

Dňa Po, 02 okt 2000 ste (Petr Slansky) napísali:
> [...]
> filtr", tisk je jaksi vedlejsi zalezitosti.... Dat tiskarnu k Linuxu? To by
> teoreticky resilo problem, ale neslo by to vyresit tak, aby tiskarna mohla
> zustat tam kde je? Pokud pripojim tiskarnu k jinemu linuxu (nebo hw
> printserveru) a tisknu na vzdalenou tiskarnu, tak vse funguje ok
> (rm=remote_host_ip v /etc/printcap). Kdyz je vzdaleny system vypnuty, nic se
> nemaze,
> ceka se az system nabehne. Smbprint je proste napsany spatne. Je to
> jednoduche, ale nedokonale. Nema nekdo nejaky lepsi napad?? Vzdyt takova vec

Ak sa Vam chce dopiste si kontrolu pomocou ping, aby ste zistili, ci je
tento pocitac pristupny, ak nie je naplanujte sameho seba, povedzme o
desat minut, ale musite si ulozit subor, ktory tlacite, pretoze v
pritcap-e, mate urcite nastavene, ze sa ma tlacit na /dev/null. A takto to
mozete opakovat az kym nezapnu stanicu s tlaciarnou.

> Aspon ja jsem chtel tisknou pres linux prave proto, ze by jsem
> mel centralne zpravovane tiskarny a jejich fronty, tiskova prava. Ale pokud
> mi "smbprint" tiskove ulohy zahodi, tak serer s Linuxem nepotrebuji a muzu
> dal tisknout primo na klienta s W98...

Toto som celkom nepochopil. Vy chcete posielat s nejakej stanice subor na
tlacenie najprv na Linux a ten to bude potom zase posielat na Windows
stanicu? Pretoze ak je ta tlaciaren pripojena ku Linuxu tak sa smbprint
nepouziva, tam sa pouzije normalna fronta na tlac.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk