Instalace RH7.0 pada

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Pondělí Říjen 2 22:51:19 CEST 2000

Dne Po, 02 říj 2000 Vlastislav Dohnal napsal(a):
>Ahoj,
>
>stahl jsem si z ftp.fi.muni.cz dve CD s instalaci noveho RedHat 7.0.
>Kdyz si spustim expert mod instalace z CD a vyberu si rucne balicky (tj. pouziji moznost pridavat nebo ubirat pri jednotlive rpm), tak mi instalator za formatovanim disku a swap space spadne na nejake silene hlasce, ktere vubec nerozumim (a bohuzel ji nemam ani ulozenou).
>Ale kdyz si balicky rucne nevyberu (tj. provedu pouze vyber celych _oblasti_), tak instalace probehne v poradku.
>
>Pouzivam grafickou instalaci.
>
>Setkal se s tim nekdo? Nevite co s tim?

Setkal jsem se s necim podobnym u RH6.1 kdyz jsem rucne vybral balicky a nejake
zapomel a program to zahlasil a ja se vratil o okno zpet opravil a zase spatky
tak se mi to taky kouslo.
Pokusama jsem zjistil ze se musim po oprave vratit o dve stranky spet a potom
 zase dopredu a pak se to nekousne.

Skuste si stim takhle pohrat co to udela.

Asi mozna nejaka chyba s praci zasobniku.

>--
>Vlastislav Dohnal, xdohnal na fi.muni.cz
>--
>Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz
>fingerprint: 7434C7F372289E59 BE7226C179A87F14

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux