Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Říjen 2 22:41:30 CEST 2000

On 1 Oct 2000 17:51:48 +0200, Milan Kerslager wrote:

: Na NDA se muzete divat i z jineho pohledu: nechteji (a urcite zatim
: nejsou) firmou, ktera pri kazde prilezitosti slibuje, co budeme mit zitra
: (bez zajmu o soucasne problemy).

No podla toho, ake verzie softu do 7.0 nastrkali,
sa vela problemov mozno stane prudko sucasnymi :-)

: spis potrebuji solidni ramec pro audity (investor nevleze
: do firmy jen tak).

Iste, ja to chapem. Lenze ked uz zacina ist tak tvrdo o prachy,
ze open source vyvojarske zvyklosti musia ist bokom a veci
sa musia zacat tajit (dnes terminy, co zajtra?), nie som viac
ochotny na tom zadarmo pracovat.

: RH zmenili taktiku vuci i18n - v podstate jde o to, aby sloucili vyvojove
: tymy do jednoho, coz je vice nez pochopitelne. Aby se to stalo co
: nejdrive, je potreba ucinit razna a nepopularni opatreni (jinak se nic
: nestane a dal v tom bude bordel).

Tym padom slovensky tim konci. Nemame tolko stalych ludi,
aby boli schopni za dva tyzdne urobit specs-y a robit
ich priebezne nema zmysel, lebo je to potom v sume
tak dvojnasobok prace. Mali sme system, kde sa narychlo
nabrali ludia a vec sa slusne sparalelizovala. Urobili
sme tak dve ci tri releases a fungovalo to - Najnespolahlivejsim
clankom v tom bol RedHat samotny a jeho nepodarene skripty -
napravu slubovali kazdy krat a nikdy z toho nic nebolo.
Tak ja neviem, ci sa ten bordel riesi na spravnom mieste...

: Ocekavat, ze v dobe, kdy ve firme nikdo poradne nespi (protoze problemu je
: vice, nez je zdravo), bude nekdo odpovidat na okrajove zalezitosti (musime
: se o sve problemy postarat sami, oni je za nas resit nebudou), je vice nez
: idealisticke :-)

Pravda, na odpoved do mailing listu, ze mi nic nepovedia,
si cas nasli :-)

Zdravi
--
				Stano