Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Pondělí Říjen 9 09:02:12 CEST 2000

On 2 Oct 2000, Stanislav Meduna wrote:

> On 1 Oct 2000 17:51:48 +0200, Milan Kerslager wrote:
>
> : Na NDA se muzete divat i z jineho pohledu: nechteji (a urcite zatim
> : nejsou) firmou, ktera pri kazde prilezitosti slibuje, co budeme mit zitra
> : (bez zajmu o soucasne problemy).
>
> No podla toho, ake verzie softu do 7.0 nastrkali,
> sa vela problemov mozno stane prudko sucasnymi :-)
>
> : spis potrebuji solidni ramec pro audity (investor nevleze
> : do firmy jen tak).
>
> Iste, ja to chapem. Lenze ked uz zacina ist tak tvrdo o prachy,
> ze open source vyvojarske zvyklosti musia ist bokom a veci
> [...]

Tak tady brzda. Nevim o jine distribuci, ktera by byla tak zasadne open a
davala k dispozici svou celou distribuci vcetne instalatoru volne. At se
divam, jak se divam, zadnou jinou takovou nevidim, protoze u kazde jine je
o neco vice "ale".

Nebo se Vam nelibi, ze za vydelane penize jsou placeni lide, jako Jakub
Jelinek nebo Alan Cox? Myslite, ze bysme byli takhle daleko, kdyby nebylo
techto financnich injekci? Myslite, ze je realne pro takovou firmu
pracovat volnym stylem jako treba Debian (tj. release bude mozna (!!) za
dalsi dva roky...)? Myslite si, ze firma Microsoft NEbude prave vuci firme
Red Hat, Inc. postupovat velmi tvrde? Myslite, ze by bylo dobre, kdyby
kvuli bordelu ve vnitrni organizaci (tj. absolutni nemoznost se spolehnout
na cokoliv) takova firma skoncila? Ze by pro takove firmy neplatily tvrde
podminky trhu? Myslite, ze oni pro nas vubec nic nedelaji? Myslite, ze by
bylo dobre, kdyby za takovou firmu hovoril kdekdo na ulici? Myslite, ze
toto rozhodnuti nebylo podlozeno spatnymi zkusenostni z predchozi doby?
Myslite, ze by bylo spravne, kdyby jakykoliv kecal vyzvanil vse, co firma
za sve penize prostrednictvim svych zamestnancu vytvorila tyden pred
oficialnim predstavenim produktu?

Neni to spise tak, ze my nejsme ochotni vice udelat pro sebe (stale dokola
zadarmo) nebo se jednoduse prizpusobit? Je nas cim dal vic a nemyslim si,
ze by produktivita adekvatne stoupala....

BTW: NDA mi zakazuje hovorit o internich betaverzich a terminech, coz bych
jako slusny clovek stejne nedelal, takze me *VUBEC* nesvazuje a nechapu,
co proti ni mate (protoze nebyt ji, ani bych se je nedozvedel).

Ja chapu, ze Vas uz nebavi dokola zadamo prekladat a videt, ze kazdy druhy
lisuje CD a vydelava na nich tvrde penize. Ale v tom pripade je treba
prave clenstvi v Beta teamu prvnim krokem k zamestnaneckemu pomeru s touto
(nebo jinou) firmou.... (asi jste slysel o tech vizach) a zmenou sveho
soucasneho zamestnani....

--
                        Milan Kerslager