SUS v2 (was Re: Odchyceni signalu)

Úterý Říjen 3 15:01:49 CEST 2000

On Tue, 3 Oct 2000, Petr Novotny wrote:

> Muze nekdo vzdelanejsi nez ja rict, jak je to se vztahem POSIX a
> SUS2? (Mam pocit, ze SUS2 je novejsi, a ze to je superset
> POSIXu).

Ano, pokud vim, SUS2 lze povazovat za zjemneni (refinement) POSIXu. Tj.
vlastnosti specifikovane POSIXem jsou zachovany.

> A muze nekdo napsat (alespon zhruba) seznam unixu, ktere SUS2
> (dostatecne) splnuji?

Oficialni seznam je na http://www.unix-systems.org/ (nebo tak
nejak, v nejhorsim pripade se tam da proklikat pres TOG, to jest
http://www.opengroup.org/). Nedejte se zmast nalepkami Unix 98 apod.
Linux (jadro + glibc) se o konformanci snazi a dostatecne nove verze jsou
na tom celkem dobre. Co se tyce BSD, tam asi jak kdo (pravoverny BSDista
si prece nenecha poroucet od nekoho, jehoz system vypada jako System V,
ze? <g>).