Odchyceni signalu - vyreseno

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Říjen 5 12:42:53 CEST 2000

Diky moc za pomoc,
  a zejmena za tenhle example ;-).  Uz mi to slape (aspon v testovaci verzi),
skutecne byl problem jen v tech typech. Problemy o kterych se zde psalo (co
lze pouzit v obsluze signalu) me myslim nepali, protoze ma aplikace po tomhle
signalu po sobe jen uklidi (soubory, pamet atd.) a stejne zavola exit().

Jeste jednou diky.

David Janko.