Jak disk rozezna kabel? (Problem s velkym diskom)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Říjen 3 18:52:31 CEST 2000

Dne Út, 03 říj 2000 Filip Stanek napsal(a):

>Ne, je treba i pro jeden disk (ma-li bezet na UDMA/66)...

Muze mi nekdo vysvetlit jak disk a radic pozna ze je propojen kabelem s 80
zilama nebo pouze ten normalni kdyz oba maji na konci normalni konektory a ty
zily navic jsou pouze na stineni?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |