Jak disk rozezna kabel? (Problem s velkym diskom)

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Říjen 4 00:16:57 CEST 2000

"Petr Šobáň" wrote:

> Muze mi nekdo vysvetlit jak disk a radic pozna ze je propojen kabelem s 80
> zilama nebo pouze ten normalni kdyz oba maji na konci normalni konektory a ty
> zily navic jsou pouze na stineni?

Zrejme pri dvojnasobne vyssi frekvenci prenosu dat vznikaji preslechy,
ktere znemoznuji prenos dat se cryricetizilovym kabelem.

Jinymi slovy - radic to nepozna, je to technologicke, ne principialni
omezeni.

Dalsi podminkou je, ze delka kabelu nesmi prekrocit 18".

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz