KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Říjen 3 21:05:38 CEST 2000

Zdravim,

  tak jsem se prinutil stahnout si z CVS aktualni zdrojaky KDE2, prelozit je a
vyzkouset. Je to pekne, ale nejak se mi nezda zpusob, jakym kcontrol zachazi s
locales a mezinarodnim nastavenim.

 Proste a jasne, nejde nastavit rozumna klavesnice, zeme a jazyk. Kdyz nastavim
Cesko, cestinu a jako klavesnici obecnou 101 klaves, tak po ukonceni kcontrolu
a opetovnem nastartovani tam je BRAZILSKA klavesnice !! Dobry vtip ;o) ona je
totiz prvni v seznamu, tak se proste zobrazi ...

 Krome toho cestina nefunguje, tedy ceska menu a hlasky se zobrazuji , ale cesky
to nenapise ani pismenko, a nebo jenom s obtizemi a musi se explicitne jeste
jednou prenastavit kodovani fontu v programu (zkousena na programu konsole).
Na preklepy ci otazniky v lokalizaci menu jsem si uz zvyknul :(

 mate nekdo podobne zkusenosti, nebo je to jenom problem mezi mou zidli a mou
klavesnici ?

				Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...