KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 3 23:39:49 CEST 2000

On Tue, 3 Oct 2000, Zdenek Pizl wrote:

>  Proste a jasne, nejde nastavit rozumna klavesnice, zeme a jazyk. Kdyz nastavim
> Cesko, cestinu a jako klavesnici obecnou 101 klaves, tak po ukonceni kcontrolu
> a opetovnem nastartovani tam je BRAZILSKA klavesnice !! Dobry vtip ;o) ona je
> totiz prvni v seznamu, tak se proste zobrazi ...

S timhle jsem nemel problem ani ve ctvrte ani ve finalni bete.

>  Krome toho cestina nefunguje, tedy ceska menu a hlasky se zobrazuji , ale cesky
> to nenapise ani pismenko, a nebo jenom s obtizemi a musi se explicitne jeste
> jednou prenastavit kodovani fontu v programu (zkousena na programu konsole).
> Na preklepy ci otazniky v lokalizaci menu jsem si uz zvyknul :(

Program konsole je spraseny az na pudu. Zkousejte to v kwrite nebo
kdekoliv jinde. Nicmene po nastaveni iso-8859-2 fontu se uz konsole chova
OK, tohle pisu rovnou z ni
ěščřžýáíé

>  mate nekdo podobne zkusenosti, nebo je to jenom problem mezi mou zidli a mou
> klavesnici ?

Pokud to byl prvni preklad kde2 je velmi kriticke poradi kompilace a pred
kazdym dalsim krokem je potreba jiz prelozene balicky instalovat. Jinak
nevim

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.