KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Říjen 4 00:41:59 CEST 2000

Dne Út, 03 říj 2000 jste napsal(a):

> S timhle jsem nemel problem ani ve ctvrte ani ve finalni bete.

no ja to moc nezkoumal, ale ted se zda, ze i kdyz tam je ta brazilska
klavesnice, tak to pise cesky (alespon nekdy ...)

> Program konsole je spraseny az na pudu. Zkousejte to v kwrite nebo
> kdekoliv jinde. Nicmene po nastaveni iso-8859-2 fontu se uz konsole chova
> OK, tohle pisu rovnou z ni
> ěščřžýáíé

jo, po explicitnim nastavenim fontu se to spravi. Ja stale jeste pouzivam
kde-1.1.2, kde mi cestina funguje nadherne.

> Pokud to byl prvni preklad kde2 je velmi kriticke poradi kompilace a pred
> kazdym dalsim krokem je potreba jiz prelozene balicky instalovat. Jinak
> nevim

ja se uz pomalu povazuju za mazaka ;o) co se tyka prekladu KDE. Prekladal jsem
kdesupport, kdelibs, kdebase a pak uz je to jedno. Po kazdem prekladu baliku
jsem samozrejme instaloval.

> zdravim
> dan
         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...