Wake on LAN (WON)

Středa Říjen 4 00:41:06 CEST 2000

satko na quanto.nr.sanet.sk (Jan Satko) writes:

> Ja som si doteraz myslel, ze na to staci obycajny ping :-)

Nastesti ne. Ja ten spici pocitac mam doma a vubec by se mi nelibilo,
kdyby ho kdokoliv z Internetu mohl probudit. Doporuceny link
http://gsd.di.uminho.pt/jpo/software/wakeonlan/ obsahuje vse, co jsem
potreboval - dokonce i odkaz na web Intelu, kde se pise, ze "PRO/100+
Managment Adapter" je k dispozici ve 3 verzich. Mimochodem, vubec se
mi nelibi, ze Intel pouziva stejne marketingove jmeno pro pomerne
odlisne sitove karty. Pripomina mi to kupovani zajice v pytli ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR