Wake on LAN (WON)

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Středa Říjen 4 08:34:35 CEST 2000

# To by ten pocitac byl porad vzhuru:-)) Jde o jakysi magic paket, coz je
# urcita sekvence znaku poslana na danou hw adresu. Zkousel jsem i soft
# ktery vytahoval zaznamy z arp cache, takze slo pouzit i adresu ip.

Zdravim,
  nebyl, protoze se budi az po tom co zjisti, ze je to pro nej. Proto se
ma wakeupnout. Jak ja uzivatel mam vedet, jestli je sleep nebo up? To
pokazdy nez s nim budu komunikovat hodim wake up packet? To by znamenalo,
ze pred kazdou komunikaci s nim bych musel poslat wake up packet nebo
zjistit zda je stroj up a kdyz ne tak ho poslat a pak teprve zacit
komunikovat? Ja mel za to, ze po nem neco chcu s dostatecnou rezervou na
odezvu a on sa wake upne sam.
  Jinak o tom nic nevim, takze ciste teoretizuju.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?