mpg

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 4 10:56:24 CEST 2000

> Umi linux plynule prehrat mpg videa ???? Mne se to moc nedari. Prehrava
> asi
> tak kazdy 20 snimek. Zkusil jsem vsechny mozne prehravace ktere jsou
> normalne v distribuci SuSe 7.0.
>
> pochy

Umi, ale jedna z veci, na kterych to taky zalezi, jsou parametry "zeleza" na
kterem je to prehravane. Pokud to neni predmetem utajeni, jake jsou ty vase?
Z vaseho dotazu totiz vyplyva, ze se vsechny prehravace chovaji stejne a tak
by mozna mohl byt zadrhel v HW.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz