bezpecnost urovne C2

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Říjen 8 18:38:22 CEST 2000

On Thu, Oct 05, 2000 at 08:18:30PM +0200, Jindra Vavruska wrote:

> Presne na toto tema vysla pomerne rozsahla analyza asi pred dvema az
> tremi mesici.  Bohuzel uz nevim kde presne. Budete-li hledat na
> linuxtoday.com, mel byste to najit.  Klicova slova: security,
> certificate, C1, C2, Linux, Windows, NT apod.

Taktez nemam presny link, ale pokud si dobre pamatuju a cetli jsem to
same, tak vysledek debaty byl zhruba takovyto:

1) Prakticke bezpecnosti Linuxu to neprinese absolutne vubec nic.

2) Linux by se pravdepodobne o nece lepe prodaval.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//