problem pristupu na server

sKIm skim na egarden.cz
Středa Říjen 4 16:54:17 CEST 2000

zdravim

Mam jeden problem se serverem
mam tam rozjete nejake sluzby - napr ssh,ftp atd
Rozjel jsem tam binda a pote od nekud jsem se na server dostal a od nekud
ne.
Napr ze dvou modemovych pripojeni a s jednoho free serveru v pohode a se
skoly (asi tri ruzne pristupove body) ani nahodou.
Rikal jsem si ze to bude bindem - tak jsem dns zaznam poradne overil -
 proste melo by to byt podle normy - overeno.

Ted jsem zjistil, ze kdyz dam ssh -l uzivatel server tak se mi prihlasi a
kdyz to zkusim za chvilku tak je to nahodne - bud jo nebo ne.
Nebo naopak - proste bud to jde nebo ne a nevim cim by to mohlo byt.

funguje stejne jak pro ftp tak pro ssh.

Kdyz se nepripoji tak pise bad.host.name: server

Dokazete nekdo vymyslet nejaky napad co by to resil?

mike

`Michal Spacek 				   "
|	Debian user, TeX user              x
o	e-mail: skim na egarden.cz 	   |