problem pristupu na server

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Říjen 4 18:10:47 CEST 2000

On Wed, Oct 04, 2000 at 04:54:17PM +0200, sKIm wrote:
> Ted jsem zjistil, ze kdyz dam ssh -l uzivatel server tak se mi prihlasi a
> kdyz to zkusim za chvilku tak je to nahodne - bud jo nebo ne.
> Nebo naopak - proste bud to jde nebo ne a nevim cim by to mohlo byt.

A mate moznost se podivat do logu toho serveru?

> funguje stejne jak pro ftp tak pro ssh.

Coz bych tipoval prave na problemy s DNS.

> Kdyz se nepripoji tak pise bad.host.name: server

Zkuste poustet ssh s parametrem "-v", zkuste si proverit, jak funguje
DNS u tech stanic, z kterych se logujete (nslookup, dig ...), zkousejte
se na ten server pripojovat telnetem/netcatem na porty 22 a 21, zda se
podari spojeni ..

> Dokazete nekdo vymyslet nejaky napad co by to resil?

Mel byste byt konkretnejsi a podat presne chybove hlasky, vypisy z logu
apod ..

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//