KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 5 10:52:46 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> Toto vsechno je hezke, ale ja nemam problemy s cestinou, ja mam problemy s
> doplnil v konfiguraci klavesnice spravnou mapu (pc102). Ptal jsem se, jestli
> to nekomu blbne tak jako mne (a mym kolegum) ....

Nechapu proc chcete doplnovat v kcontrolu informaci, ze mate klavesnici pc102,
kdyz nemate z ceho vybirat konkretni verzi (ceska tam zatim proste neni
a hotovo). Navic pokud rikate, ze vam ceska klavesnice chodi uz v X, tak je
to tuplem zbytecne.

> Problem je v tom, ze kcontrol neuklada spravne nastaveni do konfiguracniho
> souboru. A me zajimalo, zda to je tim, ze mam neco spatne nastaveno, nebo je
> to bug v KDE 2.

Jestli nastavite jen typ klavesnice a nevyberete konkretni mapu, tak to mozna
nic neulozi. Ale to mozna kecam, jeste jsem to nezkousel.

	Baj

		Mira