KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Říjen 5 11:43:01 CEST 2000

Dne Čt, 05 říj 2000 jste napsal(a):

> Nechapu proc chcete doplnovat v kcontrolu informaci, ze mate klavesnici pc102,
> kdyz nemate z ceho vybirat konkretni verzi (ceska tam zatim proste neni
> a hotovo). Navic pokud rikate, ze vam ceska klavesnice chodi uz v X, tak je
> to tuplem zbytecne.

asi jsem se spatne vyjadril. Popisu postup :

 - pustim kcontrol
 - vlezu do Osobnich nastaveni-> Zeme a Jazyk
 - nastavim Cesko,Cesky, font iso8859-2
 - OK

 - vlezu do Rozvrzeni klavesnice.
 - nastavim pc102 model klavesnice
 - primarni rozlozeni Americke, dalsi rozlozeni Ceske a Slovenske
 - OK

 - vlezu kamkoliv jinam
 - vratim se zpet do Rozvrzeni klavesnice
 - !!!!! a ejhle jako klavesova mapa se na me usmiva Brazilska ABNT2 a tedy to
pak dela kraviny.

 - kdyz se podivate do souboru ~/.kde2/share/config/kxkbrc, zjistite, ze
polozka Model je prazdna. A to je, o cem tady sakra mluvim. Kcontrol neulozi
nastaveni o modelu klavesnice ....

> Jestli nastavite jen typ klavesnice a nevyberete konkretni mapu, tak to mozna
> nic neulozi. Ale to mozna kecam, jeste jsem to nezkousel.

 tak to vyzkousejte :o\

mam KDE z cvs, posledni cvs update ze vcerejska

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...