KDE2 cvs - mate taky problemy s ceskou lokalizaci ?

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 5 15:38:42 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:
>  - pustim kcontrol
>  - vlezu do Osobnich nastaveni-> Zeme a Jazyk
>  - nastavim Cesko,Cesky, font iso8859-2
>  - OK
OK ;)

>  - vlezu do Rozvrzeni klavesnice.
>  - nastavim pc102 model klavesnice
>  - primarni rozlozeni Americke, dalsi rozlozeni Ceske a Slovenske
>  - OK

Pro delate tenhle krok kdyz je vam uplne na nic! Nastavte si klavesnici
v XF86Config (mate-li RH6.x tak alternativne v ~/.Xkbmap) a mate po
problemech (viz jina zprava v tomto vlakne). Navic jak jsem uz psal to
Ceske a Slovenske rozlozeni obsahuje klavesovou mapu, ze ktere se leda
zblaznite 8).

>  - vlezu kamkoliv jinam
>  - vratim se zpet do Rozvrzeni klavesnice
>  - !!!!! a ejhle jako klavesova mapa se na me usmiva Brazilska ABNT2 a tedy to
> pak dela kraviny.

Hmm zajimave, zkousel jsem to a me to nedela. A to mam starsi snapshot. Poslete
bugreport.

>  - kdyz se podivate do souboru ~/.kde2/share/config/kxkbrc, zjistite, ze
> polozka Model je prazdna. A to je, o cem tady sakra mluvim. Kcontrol neulozi
> nastaveni o modelu klavesnice ....

Me se tam objevilo tohle:

[Layout]
Additional=cs