RH 7.0 & lilo

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Říjen 5 16:17:29 CEST 2000

Po instalacii RH 7.0 mam problem s lilom. Pokusal som sa to rozchodit tym ze
som ho odinstaloval a znovu nainstaloval, cely balik odstranil dal starsiu
verziu, ale vysledok ziadny. Vzdy mi pri bootovani z disku napise len LI a
koniec. Z diskety to ide dobre. Inak mam /boot ako zvlast partition a to od 1
do 2 cylindru (cize 16M). Takze ziadne bootovanie cez 1023 nie je. Zdalo sa mi,
ze nedavno to tu niekto popisoval ale v archive som to po polhodine nenasiel.
Teda lepsie povedane nieco som nasiel, ale to nepomohlo.

Za rady vopred dakujem

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator