RH 7.0 & lilo

izak-conf na albert.fpf.slu.cz izak-conf na albert.fpf.slu.cz
Čtvrtek Říjen 5 19:13:01 CEST 2000

> Po instalacii RH 7.0 mam problem s lilom. Pokusal som sa to rozchodit tym ze
> som ho odinstaloval a znovu nainstaloval, cely balik odstranil dal starsiu
> verziu, ale vysledok ziadny. Vzdy mi pri bootovani z disku napise len LI a
> koniec. Z diskety to ide dobre. Inak mam /boot ako zvlast partition a to od 1
> do 2 cylindru (cize 16M). Takze ziadne bootovanie cez 1023 nie je. Zdalo sa mi,
> ze nedavno to tu niekto popisoval ale v archive som to po polhodine nenasiel.
> Teda lepsie povedane nieco som nasiel, ale to nepomohlo.

Prosim napiste vice informaci, jako napr. na kterem disku mate lilo, jak
bootujete (pokud bootujete pomoci prehozeni disku v biosu (bootovat z 234
nebo c d e etc. tak vam to fungovat nemuze ...)
Pokud pouzivate gag tak ho nedavejte (ten disk) joko ze se z neho ma stat
dosvske cecko (c:)

Jinak lilo mate znicene takze: nabootujte z disktety podivejte se kde
davate lilo /etc/lilo.conf (hned prvni radka) a pro obnovu lila staci
napsat lilo a on vam rekne co se deje. Pokud vam napise ze s teto
part. nejde normalne bootovat, tak pouzijte nejaky boot manager.
Ja osobne to tak delam, protoze pokud pouzijete lilo jako hl. boot man. a
mate tem jeste win. tak vam to pri instalaci win znici lilo.

Jarda