RH 7.0 & lilo

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pátek Říjen 6 08:16:50 CEST 2000

Dna Št, 05 okt 2000 ste napisali:

> Prosim napiste vice informaci, jako napr. na kterem disku mate lilo, jak
> bootujete (pokud bootujete pomoci prehozeni disku v biosu (bootovat z 234
> nebo c d e etc. tak vam to fungovat nemuze ...)
> Pokud pouzivate gag tak ho nedavejte (ten disk) joko ze se z neho ma stat
> dosvske cecko (c:)

Boot mam z filesystemu /boot co je hda1 (pravdaze ma nastaveny flag bootable).
LILO nie je v master boot recorde, ale to doteraz mi to vzdy fungovalo. Okrem
linuxu tam nic nemam (toto je uplne nova masina). Na tej istej masine bol chvilu
predtym RH 6.2 a ten fungoval normalne. Pokusil som sa aj downgradnut lilo na
to co je v RH6.2 ale vysledok bol stale rovnaky vypisuje iba LI co uz skutocne
nechapem. Ked som znovu nainstaloval RH 6.2 tak bolo vsetko OK. (rozdelenie
disku som nechal take iste, nechal som vsetky casti preformatovat pri kazdom
zmene systemu). Ked som tam dal RH 7.0 tak bootovanie bolo zase v ....

> Jinak lilo mate znicene takze: nabootujte z disktety podivejte se kde
> davate lilo /etc/lilo.conf (hned prvni radka) a pro obnovu lila staci
> napsat lilo a on vam rekne co se deje. Pokud vam napise ze s teto
To som spravil ako prve a lilo vobec neprotestuje pekne prida danu volbu bez
problemov. Neprepisuje boot sector podla toho co je v lilo.conf ako
install=/boot/boot.b? Predsa prepisuje, tak co sa mu stale nepaci.

> part. nejde normalne bootovat, tak pouzijte nejaky boot manager.
> Ja osobne to tak delam, protoze pokud pouzijete lilo jako hl. boot man. a
> mate tem jeste win. tak vam to pri instalaci win znici lilo.
Iny boot manager nechcem pouzit. LILO pouzivam uz dlho a som s nim spokojny.
Teraz prvy krat sa vyskytli problemy.

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17