postgresql konferencia

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Říjen 6 10:59:40 CEST 2000

>   Hmm, a existuje to? Ked som poslal mail na adresu
> , tak mi prisla naspat chybova hlaska, a
> ani na http://www.linux.cz/lists/ nie je ziadna taka konfera
> uvedena...
>
> J.Ch.

Myslim, ze existuje. Jeste 4.9.2000 jsem se z ni odhlasoval (dovodem bylo,
ze prispevky autoru do databases na linux.cz chodily ve vetsine pripadu
paralelne i do teto konference - tak nac to mit dvojmo)

Krome toho prihlasit se musite takto: databases-subscribe na linux.cz, nikoliv
database-subscribe na linux.cz

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz