Problem s NIC

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Říjen 6 14:11:43 CEST 2000

> Vas problem je, ze jste nepoucitelni. Kdyz si projdete archiv konference,
> tak zjistite, ze rada lidi mela radu problemu s PCI kartami 3com. Jedine,
> co Vam muzu doporucit je tu kartu zahodit a dat tam jinou. Muzete tu kartu
> skusit dat do stroje s Windows, ve kterem Linux nikdy nebude. Tam snad ta
> karta bude uspokojive fungovat. Do toho Linuxu dejte treba 3com Etherlink
> III Combo, tj. klasicka 3com sitovka na ISA sbernici. S tou nikdy problemy
> nebyly.  Pokud mate twist, tak tam dejte nejakou 10/100, ale v zadnem
> pripade 3com.

Ked tak citam co pisete, tak asi tiez patrite medzi ludi, ktory mali
problemy. A nenapadlo Vas niekedy ze chyba mohla byt aj medzi stolickou a
pocitacom ? Mozno stacil clovek co sa tomu lepsie rozumel.
Vravim to na obranu 3com pre to, loebo su t jedny z najrychlejsich kariet
ake poznam a nikdy som s nimi nemal take problemy, aby som si s nimi
neporadil. Napr. na servery mam 1x3com combo pci. A jednu 3com 100Mb PCI.
Stacilo sa pohrat s biosom aby nebol problem s irq a vsetko ide v pohode.
Pouzivam este stary kernel 2.0.36 a rh5.2.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2