Problem s NIC

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Středa Říjen 11 07:17:56 CEST 2000

> konference,
> Jediné,

> Zdravim
>
> Mne jede v Linuxu RedHat 6.2-2.2.16 bez problemu i 3C905B. (Mimochodem
> ovladac jsem nasel primo na www.3com.com)
>
> A nechci delat flame, ale pane Rohr, proc by 3COM meli jet "uspokojive"
pod
> Windows a ne v Linuxu ? A pokud tomu tak opravdu je, pak ovladace pro
Linux
> jsou spatne !

Pro zlepseni nalady. Mam PCI sitovku 3com905B (nejsem si 100% jist tim 5B,
ale nechci rozebirat comp) a jede naprosto v pohode. Mam ji nastavenou
pomoci dosovskeho original softu od 3Com a natvrdo jsem nastavil pouzivani
BNC konektoru (koaxova sitka).

lsmod
3c90x                  20076   1  (autoclean)

cat /proc/pci
Bus  0, device  11, function  0:
Ethernet controller: 3Com Unknown device (rev 4).
Vendor id=10b7. Device id=9005.
Medium devsel.  IRQ 9.  Master Capable.  Latency=32.  Min Gnt=10.Max Lat=48.
I/O at 0xe800 [0xe801].
Non-prefetchable 32 bit memory at 0xde800000 [0xde800000].

cat /proc/ioports
e800-e87f : 3Com EtherLink PCI NIC
Cao Vanous