Radic Promise ATA/66 a RH7.0

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Říjen 6 17:22:28 CEST 2000

# ale nekdo se dusoval, ze ho koupi a vyzkousi. Chtel bych vedet jak to
# dopadlo. Samozrejme rad uvitam, kdyz se ozve i nekdo dalsi kdo ma s
# timhle radicem zkusenosti. Pokud to bude pod RH7.0 budu jenom rad.

Zdravim,
  tak to mne zajima taky, ale spise by mne zajimalo, jestli nekomu chodi
treba FastSwap Pro ci jakykoli jiny radic umoznujici nasledujici:

  - za behu vymenovat IDE disky (1 staly, 1 vymenny)
  - umoznuje kopii on the fly ('RAID'), vlozim disk a on za behu se oraiduje
    a pak ho zase klidne muzu vyndat odnest a zase tam strcit nejaky
    dalsi, atp.

  Jde o to, ze se jedna o dedikovanou masinu na ktere budou delany zalohy
z vice stroju a chcu, abych si mohl zalohu odnest i nekam jinam, ale
na ten disk co tam zustane se zalohy delaji dal, pak se vratim, vratim
tam ten disk, on ho zase oraiduje a ja odejdu, atd. Jde o to, abych mel
tu zalohu jinde i kdyz treba vyhori budova, ...

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?