default videomod pro text. konzoli

Cyril Fischer fischerc na itam.cas.cz
Pátek Říjen 6 11:31:18 CEST 2000

Ahoj,
ppri bootovani mi nabizi kernel moznost 6-ti standardnich  videomodu.
Pokud napisu scan, ukaze nekolik dalsich (napr. mod 9 100x30 pro mou ATI
xpert98). Ovsem  pokud do lilo napisu vga=9, tak se k nemu kernel pri
bootu nehlasi. Jak je mozno specifikovat takovy mod uz pri startu?
Vec ma totiz jeste jeden hacek. Pokud nabootuji se standardnim modem
(tzn. 0-6), SVGATextMode neni schopno nastavit mod rychlejsi nez
32.5MHz, coz jsou prave tak ty standardni. Pokud ovsem pri bootovani
protlacim zmineny mod 9, SVGATextMode uspesne pouziva mody az po116x60x9
na 45Mhz

Mate prosim radu?
Cyril