NTFS -> EXT2

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Sobota Říjen 7 19:04:04 CEST 2000

Jan Satko wrote:

> IMHO linux vie NTFS iba CITAT.

No, to neni tak uplne pravda... Linux umi na NTFS i zapisovat, "jenom" je to
"pouze" EXPERIMENTALNI
a NEBEZPECNE !!! Tedy, neco takoveho se tam pise... Ja jsem to (jak je mi
ostatne zvykem) ignoroval
a jednou jsem zapisoval jeden mpeg z EXT2 na NTFS a prisel o celou NTFS (data
za posledni 4 roky)...
Nejlepsi na tom ovsem bylo, ze jsem si asi tak den predtim slibil, ze ty data
uz konecne zazalohuju...
Smula... Moje chyba! Kdybych nebyl debil, bez dat bych ted nebyl ;-)
Ale, predtim jsem nekolikrat na NTFS zapisoval a jelo to (jadro 2.2.14-5.0).
V kazdem pripade bych to zatim nikomu nedoporucoval (ten zapis).

S pozdravem,

                                Filip Stanek