NTFS -> EXT2

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 8 09:45:16 CEST 2000

On 7 Oct 2000 23:05:26 +0200, Filip Stanek wrote:

: Ale, predtim jsem nekolikrat na NTFS zapisoval a jelo to (jadro 2.2.14-5.0).
: V kazdem pripade bych to zatim nikomu nedoporucoval (ten zapis).

Ja som to skusil raz a chkdsk mal potom pracu - neslo
o zavazny problem, ale moje pokusy so zapisom na NTFS
tym padom skoncili. A ak je to W2K, tak je to uz
celkom ista cesta do zahuby - ostatne nove jadro povie
"Warning! NTFS volume version is Win2k+: Mounting read-only"

Zdravi
--
				Stano