SQUID: url a time

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Říjen 8 19:06:13 CEST 2000

On Fri, Oct 06, 2000 at 08:51:12PM +0200, HUBERT David wrote:
> SQUID 2.2
> Kvuli pretizeni linky jsem krasne nastavil acl pro url na urcita slova
> a http deny. Ty slova samozrejme jako avi, mp3, sex, linx.cz
> apod.Jenze se to zas nelibi "nekterym",tak ma byt kompromis,ze
> po praci to pude. Bohuzel neumim takove pravidlo zkombinovat s
> acl time a v prikladech to nevyctu. Jde to vubec - poradi mi prosim
> nekdo?

Jak uz se vyjadril nekdo jiny, vzdycky se najde nekdo/neco, kdo takove
veci obejdou. Na druhou stranu se da predpokladat, ze naprosta vetsina
uzivatelu to umet nebudou, takze kapacitu linky urcite usetrite.

Ja bych to OBECNE resil tak, ze si udelate 2 konfigurace, jednu pro
pracovni dobu, jednu mimo a nastavit do crontabu na spravnou dobu
prohozeni tech konfiguracnich souboru a restartovani prislusnych
sluzeb/daemonu ...

Nicmene je mozne, ze konkretne SQUID umi nejaka takova casove omezena
pravidla sam o sobe v jedne konfiguraci, ale s tim vam uz neporadim ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//