SQUID: url a time

Ing.Radek Skoták skotak na blansko.cz
Úterý Říjen 10 09:43:48 CEST 2000

HUBERT David wrote:

> SQUID 2.2
> Kvuli pretizeni linky jsem krasne nastavil acl pro url na urcita slova
> a http deny. Ty slova samozrejme jako avi, mp3, sex, linx.cz
> apod.Jenze se to zas nelibi "nekterym",tak ma byt kompromis,ze
> po praci to pude. Bohuzel neumim takove pravidlo zkombinovat s
> acl time a v prikladech to nevyctu. Jde to vubec - poradi mi prosim
> nekdo?

	Finta je v tom, ze squid zpracovaca acl postupne a jakmile najde
odpivdajici tak dal nepostupuje staci tedy definovat casovy interval kdy
je dovoleno vse a toto pravidlo dat pred zakaz nekterych souboru:

acl rano time 00:00-9:50 #- definuje casovy interval kdy je dovoleno vse
acl zakazy url_regex zip$ mp3$ mpg$ exe$ arj$ #- definuje zakazane
koncovky

http_access allow rano #- rano povol vse
http_access deny zakazy #- zakaz pripony souboru ktere nemam rad
http_access deny all

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz