Sitovka SMC9432BTX a koax (fwd)

Bohumil Chalupa bochal na met.mff.cuni.cz
Neděle Říjen 8 19:08:24 CEST 2000

On Fri, 6 Oct 2000, Petr Novotny wrote:

> Asi nosim drivi do lesa, ale... Na www.smc.com jste se dival?
> Nejaky driver pro linux tam propaguji.

Jak proste, mily Watsone! Takze dik a omluva, ze jsem to nezkusil,
nez jsem psal. Jeste jsem si nezvykl, ze i vyrobci uz...
Jde to, az na par drobnosti, podrobnejsi popis nasleduje:

Na www.smc.com musite vybrat model 9432TX. Ukaze se, ze jste
vybrali dobre ovladac pro "EtherPower II 10/100, SMC9432TX Series",
a stahnete si soubor EPIC100.EXE, coz je samorozbalovaci ZIP.
V nem jsou zdrojaky ovladace, binarka pro jadro 2.0.neco, README
a Makefile.
V README se pak lze docist, ze ovladace jsou ve skutecnosti dva,
EPIC100 a EPIC100B, jejichz prostou vymenou lze volit pouzity
interface. (Je tam pravda jista nejasnost, zda ten TP modul
ma byt EPIC100 nebo EPIC100T, ale to jsem zatim neresil.)
Pak je jeste potreba opravit (dvakrat) v prilozenem Makefile

/usr/src/linux/net/inet
na
/usr/src/linux/net/ipv4

(pisu zpameti od patku, cesta muze byt jinak) a pak uz to
jde i prelozit i to chodi.

Vsechny zdravi
                BoChal

Bohumil Chalupa, MFF UK Praha