Time Project Tracker ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Neděle Říjen 8 19:25:16 CEST 2000

zdravim ..

mate niekto ( najlepsie ) pozitivne skusenosti s nejakym Project Time
Trackerom ?

co by som asi potreboval ..

	nakonfigurujem si nejake projekty a nasledne mi na screene niekde
	naskoci par tlacitok, kde sa budem moct prepinat vo fazach prace na
	jednotlivych projektoch a ono za mna bude pocitat elapsed time a na
	konci obdobia mi to vypluje nejaky log a statistiky

zatial som nasiel len tt a taglog a nejake dalsie command line softy, ktore
priznam sa moc nesplnili moje ocakavania .. a pisat k niecomu x-iface sa mi
tiez prilis nechce ( keby som mal cas, tak nechcem tracker :-{))) )

pouzivate niekto taketo zvrhlosti ? ;-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying