RPM zacarovany kruh?

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 9 12:15:22 CEST 2000

Petr Kincl wrote:

> Abyste si nemysleli ze jsem magor, tak jsem to vyzkousel se stejnym
> vysledkem (tedy upgradovat rpm primo z rpm) :-(. Ted budu zkouset s
> rpm --rebuild.
> Diky
> Petr Kincl

Ja som netvrdil ze si magor ja som tvrdil ze ten kdo by zabalil RPM-4.0
v RPM-4.0 bi bol magor!

neviem ja som si to este raz precital a neviem co sa vas tam dotklo?
veta je mozno krkolomna ale logicky spravna a urazka sa nevstahyje na
uzivatela ale na toho kdo by vytvoril taky balik!

P.S.

VIEM ZE JE POMNE PROBLEM PRECITAT ALE SKUSTE TO SKOR JAK SA URAZITE!

P.S.S. nekricim len zvyraznujem vetu lebo inak to neviem :( zvyraznit.

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-