RPM zacarovany kruh?

AzZi azzi na centrum.cz
Úterý Říjen 10 01:36:38 CEST 2000

Blasko Marek wrote:

> Ja som netvrdil ze si magor ja som tvrdil ze ten kdo by zabalil RPM-4.0
> v RPM-4.0 bi bol magor!

> neviem ja som si to este raz precital a neviem co sa vas tam dotklo?
> veta je mozno krkolomna ale logicky spravna a urazka sa nevstahyje na
> uzivatela ale na toho kdo by vytvoril taky balik!

Mam dodatek.. ted jse mnel podobnej problem ovsem preinstalace
rpm se nepovedla .. momentalne nedokazu spustit gnorpm. coz
mne dost desi.. poradte jak dat vse dohromady..
prikladam text z jineho meho dotazu..  podstatne data budou ke
konci..

Stahnul jsem si z netu program gnomeICU

> Jen tak mimochodem, posledni verze je 0.94

> pri odinstalaci se pise pouze jmeno balicku (bez tech cisilek :-))
>
> rpm -e rpm  (pripadne rpm -e rpm-4.0)
> (!! ovsem tohle bych nedelal, viz nize)

> rpm -e gnomeicu

> rpm -U rpm-3.0.5-9.6x.i386.rpm --oldpackage
> rpm --rebuilddb
>
> Roman

---------
  Dik.

mam jeste jsenu prosbicku..

pri spousteni gnorpm z terminalu to hodi tohle
[root na localhost /root]# gnorpm
gnorpm: error in loading shared libraries:
/usr/lib/librpm.so.0: undefined symbol: ufdio

knihovny v adresari jsou a dokonce i odkazy na ne..
i na ne ukazuji...    , nechapu co znamena
>undefined symbol: ufdio

dik AzZi

**** >> zacatek na velkejch hvezdickach...