Firewally

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Říjen 9 14:13:37 CEST 2000

Dobry den,

Petr Novotny wrote:

> Zakladni veci zustaly stejne, nebot TCP se nezmenilo. Vyvinuly se
> bezpecnostni nastroje. Zacalo/zacina se pouzivat IPv6 a IPSEC -
> nevim, co z toho v te knize je pokryto.

O IPv6 tam zminka je. O IPsec jsem si tam zminky nevsiml. Jinak
autorem teto knihy neni O'Reilly - to je nakladatelstvi... Autori
jsou Brent Chapman a Elizabeth Zwicky.

V podstate bych doporucil k precteni, popisovane veci jsou obecne
platne. Mozna, ze se casem rozsiri protokoly, ale jinak je to
IMHO velmi dobra kniha... Vsiml jsem si tam nekolika chybicek a
obcas se vyskytne i zajimavy preklad, ale i tohle vcelku ujde.

> --
> Petr Novotny, ANTEK CS

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72