Firewally

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Říjen 9 15:29:10 CEST 2000

On Mon, 9 Oct 2000, Jan Marek wrote:

> V podstate bych doporucil k precteni, popisovane veci jsou obecne
> platne. Mozna, ze se casem rozsiri protokoly, ale jinak je to
> IMHO velmi dobra kniha... Vsiml jsem si tam nekolika chybicek a
> obcas se vyskytne i zajimavy preklad, ale i tohle vcelku ujde.

Kdyz uz se nakouslo toto tema, doporucuji jednoznacne tuto knihu, dokonce
je k dispozici on-line jako Open Book:
http://www.openna.com/books/book.php

Ted mam otazku do plena:

Ma smysl takovouto knihu prekladat? Celkem bych se do toho rad pustil,
pokud to licence umoznuje, ale uvazoval jsem asi tak, ze pokud nekdo uz
zacne delat firewaly a podobne veci, tak asi umi vic nez jenom klikat a
anglictina by mu nemela delat problem, takze by mu vlastne cesky preklad
nebyl k nicemu.

Rad bych znal jine nazory, treba i na osobni email, at si z toho udelam
nejaky sumar.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |