Firewally

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Říjen 9 17:42:22 CEST 2000

Zdravim

Milan Rybar/Softline Services wrote:

> DD,
>
> dostala sa mi do ruk knizka O'reilly - Firewally.
> Je to velmi zaujimave citanie, len knizka je vydana v roku 1998.
> Je tu urcite velmi vela ludi, co prevadzkuju firewally a su v security doma,
> preto sa chcem spytat ci sa za tie dva roky udialo nieco prevratne a tato
> knizka by ma mohla akurat tak pomylit.

Pomylit urcite nie, sam tu knihu vlastnim a je tam skutocne vela
uzitocnych veci, pokial si ju nastudujete urcite sa vam to hodi, a ked
zistite ze su tam zastarale infomacie tak nie je problem upgradnut si
novinky z webu, ale ako zaklad to urcite staci

> dakujem za odpovede

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk